Olemme alusta lähtien, vuodesta 2005, toimittaneet kauneustuotteita tyytyväisille asiakkaille ympäri Pohjoismaiden.

Kysymykset ja vastaukset

Tavallisimmat

  • Koska tilaukseni lähetetään?

    Koska tilaukseni lähetetään?

    Tilaus joka on vastaanotettu ennen kello 14.00 lähetetään samana päivänä. Tilausvahvistuksessa on linkki sivuun jolla voit nähdä tilausstatuksen.

  • Koska saatte tuotteeni?

    Koska saatte tuotteeni?

    Ero perinteisiin kauppoihin on, ettemme tarjoa kokonaista valikoimaa. Yleensä saamme loppuunmyydyt tavarat 1-2 kuukaudessa.

  • Onko teidän tuotteet aitoja/alkuperäistuotteita?

    Onko teidän tuotteet aitoja/alkuperäistuotteita?

    Kaikki tuotteemme ovat taatusti aitoja ja eurooppalaisia markkinoita varten.

  • Miten teen palautuksen?

    Miten teen palautuksen?

    Jos tuotteet ovat avattu ja käyttämättömiä, voit käyttää palautusoikeutta 14 päivää siitä, kun vastaanotit tilauksen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautusetiketin, jotta saat tavarat lähetettyä ilmaiseksi takaisin. Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakaspalveluun.

    Jollemme voi hyväksyä palautusta, koska tavarat on avattu tai käytetty, uusi toimitusmaksu on 10€.

  • Onko teillä tuoksu/tuotenäytteitä?

    Onko teillä tuoksu/tuotenäytteitä?

    Valitettavasti meillä ei ole tuotenäytteitä, mutta niitä voi joskus tilata suoraan brändejen nettisivuilta.

  • Haluatteko tehdä yhteistyötä blogini kanssa?

    Haluatteko tehdä yhteistyötä blogini kanssa?

    Valitettavasti emme tällä hetkellä voida tehdä blogiyhteistyötä. Vuonna 2015 aloitamme kumppanuusohjelman jonka avulla voi mainostaa ja saada provision niistä asiakkaista jotka välittää.

  • Voinko perua ostoksen ennen sen lähettämistä?

    Voinko perua ostoksen ennen sen lähettämistä?

    Kaikki tilaukset pakataan heti, jotta toimitus olisi mahdollisimman nopea. Jos otat ajoissa yhteyttä meihin, on mahdollista, että ehdimme keskeyttää tilauksen.

    Klikkaa tästä ottaakseen yhteyttä asiakaspalveluun.

  • Miksi en ole saanut laskuani?

    Miksi en ole saanut laskuani?

    Lasku lähetetään aina sille sähköpostiosoitteelle, jonka ilmoitit tilauksesi yhteydessä. Jos et saanut laskua, voit ottaa yhteyttä maksukumppaniimme Qliro niin he auttavat sinua. Otat yhteyttä Qliro puhelimitse 020-770 506 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@qliro.com.

Tilaus

Maksu

Rahti ja toimitus

Tilausstatus

  • Koska tilaukseni lähetetään?

    Koska tilaukseni lähetetään?

    Tilaus joka on vastaanotettu ennen kello 14.00 lähetetään samana päivänä. Tilausvahvistuksessa on linkki sivuun jolla voit nähdä tilausstatuksen.

Tuotekysymykset

Yhteistyöt, blogit ja kumppanuusohjelmat

Asiakaspalvelu

Onko sinulla jotain kysyttävää tai tarvitsetko apua tilauksen kanssa? Katso yllä olevia yleisimpiä kysymyksiä niin saat yleensä heti vastauksen. Mikäli sinulla on muita kysymyksiä tai jos tarvitset vielä apua, ota toki asiakaspalveluumme yhteyttä.

Asiakaspalvelun aukioloajat

Maanantai-perjantai vastaamme vuorokaudessa

Sähköposti: asiakaspalvelu@hajuvesi.fi

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Hajuvesi.fi:stä ja tietoja yrityksestä

Hajuvesi.fi:tä harjoittaa Parfym Sverige AB vuodesta 2005. (Y-tunnus: 2587425-7)

Löydät meiltä yli 100 eri brändejä: hajuvesiä, meikkejä, hiushoitoja ja ihonhoitoja enintään 50% alennuksella.

Ylimääräiset yhteystiedot/osoitetiedot

Varasto-osoite:
Hajuvesi.fi
C/O Bonver Logistics AB
Box 4009
19504 Rosersberg SWEDEN

Yrityskysymykset: darko@parfym.se

Uutiskirje

Hajuvesi.fi:n uutiskirjeessä näet kaikki uutuudet ja saat erinomaisia tarjouksia.

Mikäli haluat perua tästä, klikkaat tästä ja kirjoitat sähköpostiosoitteesi.