Tuoksut Hiustuotteet Ihonhoito Meikit
Parfym.se

Tilausehdot

Hajuvesi.fi on luotettava ja turvallinen kosmetiikan verkkokauppa, jonka valikoimasta löydät satoja tuotemerkkejä. Olemme tuotemerkkien virallinen jälleenmyyjä. Tilatessasi meiltä voit aina olla varma, että ostamasi tuotteet ovat aitoja. Tilauksesi lähetetään Suomeen Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, jotta voimme ylläpitää mahdollisimman laajaa ja monipuolista valikoimaa.

Sivuston omistaa ja sen toimintaa hallitsee Parfym Sverige AB (Y-tunnus 556705-2799). Löydät tältä sivulta tietoa verkkokauppamme tilausehdoista. 

Mikäli et löydä sivulta etsimääsi tietoa, voit myös tarkastaa, löytyisikö kysymykseesi vastaus asiakaspalvelusivultamme täältä. Asiakaspalvelumme palvelee sinua suomeksi, ruotsiksi sekä englanniksi ja autamme parhaamme mukaan ratkaisemaan kaikki tilaukseesi liittyvät kysymykset sekä löytämään sinulle sopivat tuotteet. Teemme parhaamme, jotta ostokokemuksesi on aina onnistunut! 

Huomioithan, että Hajuvesi.fi-sivusto toimittaa tilauksia vain Suomeen. Emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle. Sisarsivumme www.parfym.se toimittaa tilaukset Ruotsissa.

1. Yleiset ehdot

1.1 Näitä voimassa olevia tilausehtoja sovelletaan, kun teet tilauksen Parfym Sverige AB -yrityksen omistamassa verkkokaupassa Hajuvesi.fi.

1.2 Tehdessäsi tilauksen Hajuvesi.fi-sivustolta, solmit tilaussopimuksen Parfym Sverige AB -yrityksen kanssa. Jotta voit tehdä tilauksen, on sinun hyväksyttävä tällä sivulla esitetyt tilausehdot. Vahvistamalla tilauksesi hyväksyt automaattisesti Parfym Sverige AB:n tilausehdot ja sitoudut noudattamaan niitä kokonaisuudessaan. Samalla vahvistat, että olet tietoinen Parfym Sverige AB:n tietosuojakäytännöistä (mukaan lukien evästeet), jotka kertovat, kuinka käsittelemme henkilötietojasi. Voit lukea lisää tietosuojakäytännöistämme täältä: https://www.hajuvesi.fi/tietosuojakaytanto

1.3 Kun teet tilauksen Hajuvesi.fi-verkkokaupassa vahvistat, että antamasi yhteystiedot ovat oikein ja että hyväksyt tällä sivulla esitetyt tilausehdot. Kun olet vahvistanut tilauksesi, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta löydät tilaamiesi tuotteiden tiedot ja hinnat. Tilausvahvistuksesta käy ilmi myös toimitusosoitteesi. Mikäli huomaat tilausvahvistuksessasi virheen, pyydämme, että otat asiakaspalveluumme välittömästi yhteyttä. Asiakaspalvelumme sähköpostiosoite on: asiakaspalvelu@hajuvesi.fi.

1.4 Jotta voit tehdä tilauksen sivustoltamme, on sinun oltava 18-vuotias. Mikäli olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajaltasi luvan tilauksen tekoon. Lainsäädännöllisistä syistä emme voi hyväksyä luotto-ostoksia alaikäiseltä henkilöltä. Pidätämme oikeuden tehdä tarvittaessa muutoksia tilaukseen tai evätä tilauksen esimerkiksi tilanteissa, joissa asiakas on luovuttanut vääriä henkilötietoja.

1.5 Pidätämme oikeuden tuotteiden loppumiseen. Emme vastaa mahdollisista kirjoitus- tai kuvavirheistä (esim. mahdolliset virheet tuotekuvauksissa, tuotteiden käyttöohjeissa, muissa tuotetiedoissa tai -kuvissa, ainesosaluettelo mukaan lukien), virheellisistä hinnoista tai virheellisestä tiedosta koskien tuotteiden saatavuutta varastossa. Tämä koskee myös virheellisiä hintoja, jotka johtuvat manuaalisessa käsittelyssä tapahtuneesta virheestä tai teknisestä virheestä. Pidätämme oikeuden korjata mahdolliset virheet ja muuttaa tietoja koska tahansa. Sivustolla olevat kuvat ovat ensisijaisesti kuvituskuvia, eikä niiden voi varmuudella taata kuvaavan tuotteen tarkkaa ulkonäköä. Tämä koskee myös kuvia meikkituotteiden sävyistä, joiden todellinen sävy voi vaihdella riippuen valosta, asiakkaan ihonsävystä, näyttöpäätteestä yms. tekijöistä. Tuotteen valmistaja saattaa myös joissain tapauksissa muuttaa tuotteen ulkopakkausta, jolloin saamasi tuotteen pakkaus saattaa erota verkkosivuston kuvasta. Parfym Sverige AB ei ole vastuussa tiedoista, jotka tulevat kolmansilta osapuolilta, kuten tavarantoimittajilta, maahantuojilta tai tuotteiden valmistajilta.

1.6 Kaupan ja sivuston Hajuvesi.fi omistaa Parfym Sverige AB. Sivuston sisällön omistaa Parfym Sverige AB, yhteistyökumppanimme tai lisenssin myöntäjä.

2. Hinnat

2.1 Näet tilausta tehdessäsi tuotteelle tilaushetkellä voimassa olevan hinnan. Hinnat ilmoitetaan euroina (EUR). Päivitämme tuotteiden hintoja aktiivisesti, minkä vuoksi tuotteiden hinnat voivat vaihdella. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Hinnat eivät sisällä mahdollisia toimituskuluja tai maksu-/laskutuskustannuksia, jotka ilmoitetaan erikseen kassalla ennen tilauksen vahvistamista.

2.2 Ohjevähittäishinnoilla (ovh.) tarkoitetaan niitä hintoja, jotka kuluttajan normaalisti odotetaan maksavan tuotteesta fyysisessä liikkeessä Suomessa. Ohjevähittäishinnat tuotekoolle, tuotteelle tai tuotemerkille, joita ei yleensä myydä Suomessa, uudelleen lasketaan hinnoiksi, jotka ovat verrattavissa kauppahintoihin EU-maissa, vertauskohteina ovat ensisijaisesti Ruotsi, Saksa ja Alankomaat.

2.3 Alennus- ja tarjouskampanjoiden yhteydessä ilmoitamme kampanjaan kuuluvan tuotteen alimman myyntihinnan 30 päivän aikana. Alin hinta on laskettu ottaen huomioon ajanjakson sisällä tuotetta koskeneet alennukset, tarjoukset tai tuotteen alhaisempi normaalihinta. 30 päivän alimman hinnan ilmoittaminen koskee prosentuaalisia ja euromääräisiä alennus- ja tarjouskampanjoita, jotka ovat kaikkien verkkokaupan asiakkaiden saatavissa. 30 päivän alinta hintaa ei ilmoiteta rajattujen ja tietylle käyttäjäryhmälle kohdennettujen tarjousten tai alennuskoodien, paljousalennuksien (esim. kolme tuotetta kahden hinnalla) tai kaupanpäällisten yhteydessä.

3. Kampanjat ja tarjoukset

3.1 Verkkosivuilla esitetyt alennukset, tarjoukset ja tarjouskampanjat ovat voimassa rajoitetun ajan. Tilaushetkellä voimassa olevat tuotehinnat näkyvät asiakkaalle aina tilausta tehdessä ennen tilauksen lähettämistä. Pidätämme oikeuden muuttaa sivustolla näkyviä hintoja, tarjouksia ja tarjouskampanjoita myös kampanjajakson aikana esimerkiksi hinnoitteluvirheen tai tavarantoimittajan hintamuutosten vuoksi. Hintaedut ja muut tarjoukset koskevat vain sivustolla kampanjatuotteiksi merkittyjä tuotteita. Tarjoukset ovat voimassa vain rajoitetun ajan ja niin kauan kuin tuotteita on varastossa. Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää tai käyttää valmiiksi alennettuihin tuotteisiin. Alennuskoodit eivät koske valikoimamme premium-merkkejä.

4. Maksutavat

4.1 Käytettävissä olevat maksutavat ilmoitetaan asiakkaalle kassalla tilauksen yhteydessä. Maksupalveluistamme vastaa Qliro, jonka kautta maksaminen on asiakkaalle helppoa ja turvallista. Tarvittaessa löydät Qliron asiakaspalvelun yhteystiedot täältä: https://www.qliro.com/fi-fi/asiakaspalvelu

4.2 Asiakkaan on mahdollista valita Qliron kautta maksutavaksi Qliro Lasku 14 päivän maksuajalla, Qliro Tili, Qliro Osamaksu, Mobile Pay -maksu, verkkopankkimaksu tai korttimaksu. Verkkopankkimaksua ja korttimaksua käyttäessä maksu tapahtuu turvallisesti Qliron järjestelmän kautta suljetun yhteyden avulla. Löydät lisää tietoa Qliron käyttöehdoista ja maksuvaihtoehdoista täältä: https://www.qliro.com/fi-fi/legal/ehdot

4.3 Asiakas näkee kassalla tilausta tehdessään, mitkä maksutavat ovat tilaushetkellä mahdollisia. Huomioithan, että Qliro voi pidättää oikeuden olla tarjoamatta asiakkaalle kaikkia maksutapoja.

4.4 Voidakseen tarjota asiakkaalle mahdollisuutta luottoon perustuvaan maksuun, on asiakkaan annettava tilausta tehdessä henkilötunnuksensa, jotta Qliron on mahdollista tehdä asiakkaalle luottotietojen tarkastus.

4.3 Jos tilaustavaksi valitaan lasku, lähetetään lasku tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Voit myös valita kotiin postitse lähetettävän paperilaskun laskutusmaksua vastaan. Näet kassalla paperilaskun ajankohtaisen laskutusmaksun.

5. Toimitus ja kuljetus

5.1 Hajuvesi.fi-sivusto toimittaa tilauksia vain Suomeen. Emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle. Sisarsivumme www.parfym.se toimittaa tilaukset Ruotsissa.

5.2 Arkisin ennen kello 13:30 tehdyt tilaukset käsitellään ja lähetetään tavallisesti samana päivänä. Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä. Tilausten toimitusaika on 2–7 arkipäivää riippuen valitusta toimitustavasta. Arkipäivällä tarkoitetaan viikonpäiviä maanantaista perjantaihin, pois lukien arkipyhät. Voit valita tilausta tehdessäsi, minkä toimitustavan haluat tilauksellesi. Toimitusaika-arvio on laadittu tilausten toimittamisesta vastaavien yhtiöiden antamien tietojen perusteella. Emme ole vastuussa vaikutuspiirimme ulkopuolelta tulevien, ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä tai pysty vaikuttamaan tilausten toimitusten mahdollisiin viivytyksiin sen jälkeen, kun tilaus on luovutettu varastoltamme kuljetusyhtiölle. Mikäli tilauksen toimitus viivästyy asiakkaasta johtumattomista syistä kohtuuttomasti, on asiakkaalla oikeus perua kauppa ilman lisäkuluja.

5.3 Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa, että hänen antamansa toimitustiedot, kuten toimitusosoite ja puhelinnumero ovat oikein ennen tilauksen vahvistamista. Tilauksen tietoja ei ole mahdollista muuttaa sen jälkeen, kun tilaus on pakattu tai lähetetty.

5.4 Tilauksen toimitusmaksu on 3,95–4,95 euroa valitun toimitustavan mukaan, ellei toisin esitetä. Asiakas näkee ajankohtaisen tiedon toimitusmaksuista kassalla ennen tilauksen hyväksymistä. Asiakas voi valita tilausta tehdessään haluamansa toimitustavan tilaushetkellä tarjolla olevien toimitustapojen joukosta. Vahvistamalla tilauksesi hyväksyt toimitustavan, sen ehdot ja siihen kuuluvat toimituskulut.

5.5 Asiakas voi valita toimituksen toimitustavaksi Postin Paketin tilauksen yhteydessä valitsemaansa noutopisteeseen, Budbee Box –pakettiautomaatin tai Budbee Home -kotiinkuljetuksen. Tilauksen koko ja paino voivat vaikuttaa siihen, mitä toimitustapoja kassalla esitetään ja rajoittaa joidenkin toimitustapojen valintaa. Huomioithan, etteivät kaikki toimitustavat ole välttämättä saatavilla kaikkialla Suomessa. Näet kassalla, mitkä toimitustavat ovat saatavilla omaan toimitusosoitteeseesi.

Posti Paketti
Toimitusaika 3–5 arkipäivää. Arkipäivällä tarkoitetaan viikonpäiviä maanantaista perjantaihin, pois lukien arkipyhät. Kun tilauksesi on käsitelty varastollamme, saat sähköpostiisi lähetysilmoituksen, joka sisältää Postin seurantatunnuksen. Voit seurata tilauksesi kulkua Postin sivustolla tai Postin sovelluksessa seurantatunnuksen avulla. Huomioithan, että lähetystunnuksen seuranta Postin järjestelmässä on mahdollista vasta silloin, kun lähetys on saapunut keskusvarastoltamme Ruotsista Suomeen ja lähetys on käsitelty Postin lajittelukeskuksessa. Tavallisesti tähän menee 1–3 arkipäivää. Tätä ennen lähetyksen kulkua ei ole mahdollista seurata. Posti toimittaa lähetyksen lajittelukeskuksestaan eteenpäin valitsemaasi noutopisteeseen tavallisesti 1–2 arkipäivässä. Kun lähetyksesi on rekisteröity Postin lajittelukeskuksessa, voit saada lisätietoja siitä olemalla yhteydessä Postin asiakaspalveluun. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi lähetystä noutaessasi. Posti säilyttää lähetystä 7 päivää, mutta voit olla yhteydessä Postin asiakaspalveluun ostaaksesi lähetykselle tarvittaessa lisää säilytysaikaa.

Budbee Box
Toimitusaika 2–4 arkipäivää. Arkipäivällä tarkoitetaan viikonpäiviä maanantaista perjantaihin, pois lukien arkipyhät. Tilauksesi toimitetaan varastoltamme Budbeen terminaaliin, josta se kuljetetaan valitsemaasi Budbeen pakettiautomaattiin. Saat alustavan arvion ajankohdasta, jona lähetys toimitetaan pakettiautomaattiin ja uuden ilmoituksen (tekstiviestitse tai Budbeen sovelluksen kautta), kun pakettisi on valmis noudettavaksi. Jos toimituksen kohdalla ei näy päivämäärää tai aikaa, eivät tuotteesi ole vielä saapuneet Budbeen terminaaliin. Saat Budbeelta heti tiedon, kun tuotteesi ovat saapuneet.

Budbeen kotiinkuljetus
Toimitusaika 2–4 arkipäivää. Arkipäivällä tarkoitetaan viikonpäiviä maanantaista perjantaihin, pois lukien arkipyhät. Näet tilausta tehdessäsi, milloin tilauksesi toimitetaan kotiin. Saat toimituspäivänä lounasaikaan viestin, joka ilmoittaa toimitusajan tunnin tarkkuudella. Klo 17 jälkeen voit seurata Budbeen sovelluksella pakettisi kuljettajaa reaaliajassa. Viimeisin saamasi tekstiviesti tai sovellusilmoitus kertoo pakettisi tilan. Jos toimituksen kohdalla ei näy päivämäärää tai aikaa, eivät tuotteesi ole vielä saapuneet Budbeen terminaaliin. Saat Budbeelta heti tiedon, kun tuotteesi ovat saapuneet. Voit muuttaa toimituksen päivämäärää ja kellonaikaa ennen klo 12 toimituspäivänä. Voit myös pyytää lähettiä jättämään pakettisi ovesi ulkopuolelle, jos et esimerkiksi ole kotona toimitusajankohtana. Jos et ole pystynyt valitsemaan ovelle jättämistä, saat ilmoituksen epäonnistuneesta toimituksesta sekä linkin, jonka kautta voit varata uuden toimitusajan.

6. Peruutusoikeus ja tilauksen palautus

6.1 Mikäli haluat palauttaa tai peruuttaa tilauksesi, pyydämme sinua aina olemaan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Ilmoitathan viestissäsi tilausnumerosi, yhteystietosi ja tuotteet, joita asia koskee. Huomioithan, että yhteydenotto tulee lähettää 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia, käyttämättömiä ja vahingoittumattomia tuotteita, joiden sinettiä/muovipakkausta ei ole rikottu.

6.2 Palautettavat tuotteet on lähetettävä takaisin välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun ilmoitus palautuksesta on tehty. Jos palautat tilauksesi, katamme ohjeistuksemme mukaisella tavalla tehdyn palautuksen toimituskulut. Jos asiakas valitsee palauttaa tuotteen vaihtoehtoisella palautustavalla, tulee asiakkaan itse maksaa mahdolliset palautuskulut. Palautamme kaikki suoritetut maksut kyseisestä tilauksesta, pois lukien mahdolliset toimituskulut (huomaa, että ylimääräiset toimituskulut, jotka aiheutuvat siitä, että tilauksen summa ei ole täyttänyt ehtoja ilmaiseen toimitukseen, eivät sisälly tähän ja tätä summaa ei makseta takaisin).Tavallisesti tähän menee noin kolme viikkoa. Palautus suoritetaan käyttäen maksutapaa, jonka asiakas on tilausta tehdessään valinnut, ellei muuta ole sovittu.

6.3 Huomioihan, että palautusoikeus koskee vain avaamattomia, käyttämättömiä ja vahingoittumattomia tuotteita, joiden sinettiä/muovipakkausta ei ole rikottu. Avatuilla/käytetyillä kosmetiikkatuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Kosmetiikkatuotteen palautusoikeus katsotaan päättyneeksi, jos tuotteen sinetti/muovipakkaus rikotaan. Mikäli olet vastaanottanut viallisen tuotteen, olethan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta tilanne voidaan korjata. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@hajuvesi.fi.

6.4 Mikäli haluat muuttaa tilaustasi tai peruuttaa sen, on tärkeää, että olet meihin yhteydessä mahdollisimman pian lähettämällä viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@hajuvesi.fi Huomioithan, että mahdolliset muutokset tilauksessa voivat pidentää tilauksen toimitusaikaa. Pyrimme lähettämään tilatut tuotteet asiakkaillemme aina mahdollisimman nopeasti, minkä vuoksi kaikki saapuneet tilaukset menevät välittömästi varastomme pakattaviksi. Jos tilauksesi on jo ehtinyt mennä varastomme käsiteltäväksi, ei sitä valitettavasti ole mahdollista enää muuttaa tai peruuttaa. Tällöin tilauksellasi on kuitenkin lainmukainen 14 päivän palautusoikeus. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksesi apua jo lähetetyn tilauksen palautukseen.

6.5 Mikäli peruutat tilauksesi ennen kuin se on pakattu ja lähetetty varastoltamme, palautetaan veloitettu tilauksen loppusumma sinulle kokonaisuudessaan tilauksen sisältämät toimituskulut mukaan lukien. Veloitus palautetaan asiakkaalle takaisin tavallisesti viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olemme vastaanottaneet ilmoituksen tilauksen peruuttamisesta.

7. 7. Reklamaatio ja virhevastuu

7.1 Sinulla on oikeus reklamoida virheellinen tuote kohtuullisen ajan sisällä ostospäivästä laskien. Halutessasi reklamoida viallisen tuotteen suosittelemme, että otat meihin yhteyttä viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Virhetilanteiden nopea selvittäminen on sekä ostajan että myyjän edun mukaista. Vian tulee olla alkuperäisvika, eikä siis aiheutunut tuotteen vääränlaisesta tai asiattomasta käsittelystä tai käytöstä. Kuitenkin reklamaatiot, jotka tehdään 2 kuukauden sisään ostopäivämäärästä laskien, katsotaan aina kohtuullisen ajan sisällä tehdyiksi.

7.2 Reklamaatiotapauksessa tulee sinun lähettää meille viesti sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi sekä kuvaile vika mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Reklamaation käsittelyä nopeuttaa, mikäli lähetät kuvan tuotteessa ilmenneestä virheestä.

7.3 Mikäli vastaanotat kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen, suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Nopeutat reklamaation käsittelyä, kun lähetät meille kuvan tuotteessa ja mahdollisesti tuotepakkauksessa sekä kuljetuslaatikossa ilmenneestä vauriosta. Ilmoitathan lisäksi tilausnumerosi ja tuotenumeron/-nimen.

7.4 Usein tarvitsemme reklamoidun tuotteen palautuksena varastollemme, jotta voimme käsitellä reklamaation. Siinä tapauksessa lähetämme palautussetelin, jonka avulla palautus on maksuton. Säästäthän näin ollen reklamoidun tuotteen ja kuljetuslaatikon sekä pakkausmateriaalit reklamaation käsittelyn ajaksi.

8. Noutamaton paketti

8.1 Posti säilyttää noudettavaa pakettia noutopisteessä 7 päivää, minkä jälkeen lähetys palautuu automaattisesti varastollemme. Asiakas voi halutessaan ostaa Postilta lähetykselle lisää säilytysaikaa kirjautumalla sovelluskaupasta maksutta ladattavaan Postin OmaPosti-sovellukseen. Asiakkaan tulee sopia tämän lisäpalvelun ostamisesta itse Postin kanssa.

8.2 Budbee säilyttää Budbee Box-toimituksia 7 päivää, jonka jälkeen lähetys palautuu automaattisesti varastollemme.

8.3 Mikäli unohdat noutaa tilauksen, se palautuu automaattisesti meille. Mikäli tiedät, että et pysty noutamaan tilaustasi, ilmoitathan tästä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Noutamatta jääneistä, varastollemme palautuneista lähetyksistä peritään 20 euron palautusmaksu, joka kattaa osan meille aiheutuneista pakkaus- ja lähetyskuluista.

8.4 Noutamatta jätetty tilaus hyvitetään sinulle sen palauduttua keskusvarastollemme Ruotsiin. Palautuksessa kestää tavallisesti noin 3 viikkoa. Jos olet valinnut lähetyksen maksutavaksi laskun, suosittelemme että olet yhteydessä asiakaspalveluumme varmistaaksesi, ettei maksamattomasta laskusta aiheudu sinulle ylimääräisiä kuluja.

9. Kiistatilanteet

9.1 Tavoitteenamme on, että asiakkaamme ovat aina tyytyväisiä ostoksiinsa. Jos et ole tyytyväinen vastaanottamaasi tuotteeseen tai saamaasi palveluun, pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Teemme aina parhaamme löytääksemme kiistatilanteisiin ratkaisun, mutta mikäli emme pysty löytämään sitä yhdessä kanssasi, voit olla yhteydessä Kuluttajariitalautakuntaan. Kuluttajariitalautakunnasta löydät lisätietoa osoitteesta https://www.kuluttajariita.fi/fi.

9.2 Jos vaatimuksesi tai valituksesi koskee verkko-ostosta, on sinun mahdollista kääntyä myös EU-komission puoleen. Osoitteessa https://ec.europa.eu/consumers/odr/ voit tehdä valituksen suoraan verkossa. Otathan huomioon, että tehdessäsi valituksen EU-komission sivustolla, välitetään asiasi automaattisesti oikealle kansalliselle riidanratkaisuelimelle.

9.3 Kiistatilanteet, jotka koskevat näiden ostosehtojen soveltamista tai tulkintaa, kuuluvat Suomen lainsäädännön piiriin, jonka mukaan ne myös tulkitaan. Kiistatilanteet ratkaistaan joko Kuluttajariitalautakunnan toimesta tai viime kädessä Suomen yleisen tuomioistuinten toimesta.

10. Tilausehtojen muutokset

10.1 Pidätämme oikeuden muuttaa yleisiä tilausehtoja koska tahansa. Voimassa olevat tilausehdot löytyvät aina tältä sivulta.

11. Linkit sivustolla

11.1 Saatamme käyttää sivustollamme linkkejä muille verkkosivustoille, jotka eivät ole hallinnassamme. Pyrimme aina varmistamaan, että tarjoamme linkkejä ainoastaan verkkosivustoille, jotka noudattavat tietosuojakäytäntöjämme vastaavia henkilötieto- ja turvallisuussäännöksiä. Emme kuitenkaan ole vastuussa niiden tietojen tai henkilötietojen turvallisuudesta tai luottamuksellisuudesta, jotka asiakas itse antaa muille verkkosivustoille. Suosittelemme aina, että asiakas lukee kyseisen sivuston tietosuojakäytännön sekä tarkistaa, millaisia henkilötietoja koskevia säännöksiä kyseessä oleva sivusto noudattaa.

(Viimeksi päivitetty 21.3.2023)

Parfym.se
Ostoskori (0) Ostoskori (0)

Ilmainen toimitus 49€ tilauksiin!

Sinun suosikkisi

Parfym AI