Hae
Hae
Cart
Ostoskori
Valikko
Valikko
Cart
Ostoskori
Nopea Toimitus
Nopea Toimitus
Kaikki varastossa
Kaikki varastossa
Yli 800 000 tyytyväistä asiakasta
Yli 800 000 tyytyväistä asiakasta

Usein kysyttyä

Missä tilaukseni viipyy?

Tilausvahvistuksestasi löydät linkin jonka avulla näet tilauksen statuksen. Jos olet valikoinut jäljitettävän toimitustavan näet myös seurantatunnuksen kun tilaus on lähetetty meiltä, jolla voit seurata tilausta rahtiyhtiön kotisivulla.  

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Pyrimme jatkuvasti toimittamaan tilatut tuotteet mahdollisimman pian. Tämän takia menevät kaikki tilaukset suoraan varastoomme pakattaviksi. 


Jos haluat peruuttaa tai muuttaa ostoksesi, on tärkeetä että otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, niin pian kuin mahdollista. Saat mielellä kirjoittaa joko sanan MUUTA tai PERUUTA viestin otsikkoriville niin lupaamme tehdä parhaamme. Kun haluat tehdä muutoksen tilaukseesi emme voi taata, että edellinen toimitusaika pidetään.


Jos kadut ostoasi tai haluat vaihtaa vastaanotetun tuotteen, viittaamme meidän palautuskäytäntöön. 

Miten teen palautuksen?

Jos haluat palauttaa tuotteita meille pyydämme sinua ystävällisesti aina ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kuin teet palautuksen. Lähetämme silloin palautussetelin, jonka avulla palautus on maksuton. 


Palautusoikeus on voimassa 14 päivää siitä kun vastaanotit tilauksesi ja koskee avaamattomia ja testaamattomia tuotteita.

Yhteistyöt & Kumppaniohjelmat

Kaikki ovat tervetulleita liittymään meidän Affiliate-verkkoon, joka löytyy Adtraction:in kotisivulta. Tämän kautta tarjoamme palkkioita kaikista verkkosivustosi, blogin ja sosiaalisen median kanaviesi kautta tehdyistä ostoista. Tällä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta tarjota tuotteen sponsorointia.

Tuotetuki & Tilausongelmat

Missä tilaukseni viipyy?

Tilausvahvistuksestasi löydät linkin jonka avulla näet tilauksen statuksen. Jos olet valikoinut jäljitettävän toimitustavan näet myös seurantatunnuksen kun tilaus on lähetetty meiltä, jolla voit seurata tilausta rahtiyhtiön kotisivulla.  

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?

Pyrimme jatkuvasti toimittamaan tilatut tuotteet mahdollisimman pian. Tämän takia menevät kaikki tilaukset suoraan varastoomme pakattaviksi. 


Jos haluat peruuttaa tai muuttaa ostoksesi, on tärkeetä että otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, niin pian kuin mahdollista. Saat mielellä kirjoittaa joko sanan MUUTA tai PERUUTA viestin otsikkoriville niin lupaamme tehdä parhaamme. Kun haluat tehdä muutoksen tilaukseesi emme voi taata, että edellinen toimitusaika pidetään. 


Jos kadut ostoasi tai haluat vaihtaa vastaanotetun tuotteen, viittaamme meidän palautuskäytäntöön.

Kuinka voin tehdä reklamaation?

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kun lähetät takaisin tuotteita meille. 

Halutessasi reklamoida tuotteen, tulee sinun tehdä sen kohtuullisen ajan sisään siitä hetkestä kun olet huomannut vian tai sinun olisi tullut huomata vika, ottamalla yhteyttä meihin. Vian tulee olla alkuperäisvika, eikä siis aiheutunut tuotteen vääränlaisesta tai asiattomasta käsittelystä tai käytöstä. 


Reklamaatiotapauksessa tulee sinun lähettää meille viesti sähköpostitse osoitteeseen, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi. Kuvaile vika mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Kirjoita mielellä myös jos haluat uuden tuotteen tai rahasi takaisin. 


Useasti tarvitsemme reklamoidun tuotteen palautuksena, jotta voimme käsitellä reklamaation. Siinä tapauksessa lähetämme sinulle palautussetelin jonka avulla palautus on maksuton.

Tuotteeni on viallinen. Kuinka toimin?

Jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen pyydämme sinua lähettämään meille viestin sähköpostitse osoitteeseen, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi sekä kuvaile vika mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti.



Maksutavat

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Tarjoamme laskuyhtiömme Qliron kautta seuraavat maksutavat:

 

Qliro Lasku 

Qliro - Osta nyt, maksa myöhemmin 

Qliro Tili 

Korttimaksu

Verkkopankkimaksu (Trustly)

Koska lähetätte laskuni?

Lasku lähetetään aina sähköpostitse, sähköpostiosoitteeseen jonka olet kirjoittanut tilauksen tehdessä. Jos et ole vastaanottanut laskua pyydämme sinua ottamaan yhteyttä laskutusyhtiöömme Qliroon niin he auttavat sinua. Voit joko soittaa numeroon 020-770506, tai lähettää viestin sähköpostiosoitteeseen, asiakaspalvelu@qliro.com.

Yhteystiedot Qliro:lle

Jos sinulla on kysymyksiä laskun tai muun maksutavan suhteen, pyydämme sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä Qliroon, joko soittamalla 020-770506 tai sähköpostitse, asiakaspalvelu@qliro.com.

Miksi en saa maksettua tilausta laskulla?

Me emme valitettavasti voi nähdä miksi asiakas ei pysty tekemään tilausta laskua vastaan sillä tämä informaatio on salattu. 

Jos haluat tietää miksi sinun tilaus ei onnistu laskua vastaan pyydämme sinua ottaamaan yhteyttä laskutusyhtiöömme Qliroon niin he auttavat sinua: 020-770506, tai asiakaspalvelu@qliro.com.

Lähetetäänkö lasku minulle sähköpostitse tai kirjeenä?

Lasku lähetetään aina sähköpostitse, sähköpostiosoitteeseen jonka olet kirjoittanut tilauksen tehdessä. Jos et ole vastaanottanut laskua pyydämme sinua ottamaan yhteyttä laskutusyhtiöömme Qliroon niin he auttavat sinua. Voit joko soittaa numeroon 020-770506, tai lähettää viestin sähköpostiosoitteeseen, asiakaspalvelu@qliro.com.

Toimitustavat

Missä tilaukseni viipyy?

Tilausvahvistuksestasi löydät linkin jonka avulla näet tilauksen statuksen. Jos olet valikoinut jäljitettävän toimitustavan näet myös seurantatunnuksen kun tilaus on lähetetty meiltä, jolla voit seurata tilausta rahtiyhtiön kotisivulla.


Kuinka pitkä toimitusaika on?

Tilaukset tehty arkipäivänä ennen klo 14:00 lähetetään yleensä samana päivänä. Jos tilaus tehdään klo 14:00 jälkeen, tai pyhäpäivänä, lähetämme tilauksesi seuraavana arkipäivänä. 


Toimitusaika riippuu siitä minkä toimitustavan valikoit kassalla. Toimitusajat voivat olla hieman pidemmät viikonloppuisin ja pyhäpäivisin isomman työmäärän takia.

Koska tilaukseni lähetetään?

Tilaukset tehty arkipäivänä ennen klo 14:00 lähetetään samana päivänä. Tilausvahvistuksestasi löydät linkin jonka avulla näet tilauksen statuksen. Jos olet valikoinut jäljitettävän toimitustavan näet myös seurantatunnuksen kun tilaus on lähetetty meiltä, jolla voit seurata tilausta rahtiyhtiön kotisivulla.  

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut ja miten pakettini toimitetaan?

Kassalla voit valikoidan seuraavista toimitustavoista. Rahtikulut jokaiselle toimitustavalle näet kassassa. Tilatessasi yli 100 eurolla lähetämme tilauksesi ilman rahtikuluja. 


Posti paketti 

Jos valikoit toimitustavaksi Posti Paketin on toimitusaika 2-3 työpäivää ja paketti lähetetään automaattisesti noutopisteeseen, jonka voit valita kassalla. Saat myös seurantakoodin sähköpostitse kun tilaus on lähetetty meiltä, jolla voit seurata pakettia postin sivulla kun paketti saapuu Suomen puolelle. Saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestitse tai sähköpostitse. Posti Pakettia noutaessa tulee sinun esittää voimassaoleva henkilöllisyystodistus. 


Postnord tavarakirje 

Tavarakirjeen toimitusaika on 3-7 työpäivää ja paketti toimitetaan postilaatikkoon, jos se mahtuu. Muussa tapauksessa paketti toimitetaan lähimpään postin noutopisteeseen ja noutoilmoitus lähetetään postitse. Tälle toimitustavalle emme saa seurantakoodia ja pakettia ei tämän takia pysty seuraamaan Postin sivulla. Noutoilmoituksessa näkyy missä noutopisteessä paketti on noudettavissa ja milloin se on viimeistään noudettava. 


Budbee 

Jos haluat toimituksen ovellesi voit valikoida toimitustavaksi Budbee:n. Toimitusaika on 2-3 työpäivää ja saat linkin tekstiviestitse Budbee:lta kun tilaus on lähetetty meiltä. Linkin avulla voit seurata lähetystä ja myös nähdä arvioidun toimitusajan. Voit myös valikoida jos haluat että paketti jätetään ovesi ulkopuolelle, tai että kuljettaja soittaa ovikelloasi. Huomio, että postinumerosi määrittää jos voit valita tämän toimitustavan.

Palautukset & Reklamaatiot

Miten teen palautuksen?

Jos haluat palauttaa tuotteita meille pyydämme sinua ystävällisesti aina ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kuin teet palautuksen. Lähetämme sinulle palautussetelin, jonka avulla palautus on maksuton. 


Palautusoikeus on voimassa 14 päivää siitä kun vastaanotit tilauksesi ja koskee avaamattomia ja testaamattomia tuotteita.

Kuinka voin tehdä reklamaation?

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kun lähetät takaisin tuotteita meille. 

Halutessasi reklamoida tuotteen, tulee sinun tehdä sen kohtuullisen ajan sisään siitä hetkestä kun olet huomannut vian tai sinun olisi tullut huomata vika, ottamalla yhteyttä meihin. Vian tulee olla alkuperäisvika, eikä siis aiheutunut tuotteen vääränlaisesta tai asiattomasta käsittelystä tai käytöstä. 


Reklamaatiotapauksessa tulee sinun lähettää meille viesti sähköpostitse osoitteeseen, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi. Kuvaile vika mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Kirjoita mielellä myös jos haluat uuden tuotteen tai rahasi takaisin. 


Useasti tarvitsemme reklamoidun tuotteen palautuksena, jotta voimme käsitellä reklamaation. Siinä tapauksessa lähetämme sinulle palautussetelin jonka avulla palautus on maksuton.

Olen vastaanottanut vaurioituneen tuotteen. Miten toimin?

Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tuotteen pyydämme sinua lähettämään viestin meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi.. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi. Kuvaile vika mahdollisimman tarkasti ja lähetä mielellä kuva tai lyhyt video viasta, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti.


Tuotekysymykset

Sponsoroitteko tapahtumia tai bloggaajia teidän tuotteilla?

Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta tarjota tuotesponsorointia. Kaikki ovat toki tervetulleita liittymään meidän Affiliate-verkkoon, joka löytyy Adtraction:in kotisivulta. Tämän kautta tarjoamme palkkioita kaikista verkkosivustosi, blogin ja sosiaalisen median kanaviesi kautta tehdyistä ostoista. Lue lisää tästä.

Mitä tuotemerkkejä löytyy Hajuvesi.fi:ltä?

Hajuvesi.fi on valtuutettu jälleenmyyjä ja valikoimastamme löytyy yli 200 tunnettua tuotemerkkiä kategorioissa tuoksu, ihonhoito, meikit ja hiustenhoito. Jos et löydä tuotetta jota etsit sivultamme, ota mielellä yhteyttä meidän asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, niin autamme sinua asiassa.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.