Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kun lähetät takaisin tuotteita meille.
Halutessasi reklamoida tuotteen, tulee sinun tehdä sen kohtuullisen ajan sisään siitä hetkestä kun olet huomannut vian tai sinun olisi tullut huomata vika, ottamalla yhteyttä meihin. Vian tulee olla alkuperäisvika, eikä siis aiheutunut tuotteen vääränlaisesta tai asiattomasta käsittelystä tai käytöstä.
Reklamaatiotapauksessa tulee sinun lähettää meille viesti sähköpostitse osoitteeseen, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi. Kuvaile vika mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Kirjoita mielellä myös jos haluat uuden tuotteen tai rahasi takaisin.
Useasti tarvitsemme reklamoidun tuotteen palautuksena, jotta voimme käsitellä reklamaation. Siinä tapauksessa lähetämme sinulle palautussetelin jonka avulla palautus on maksuton.