*
Tuotteeseen ei voi yhdistää tarjouksia tai alennuskoodia.
Ilmainen toimitus 49€ tilauksiin
Double Serum kokonaisvaltaisesti ihoa nuorentava tehohoito
Clarinsin uraauurtavassa tutkimuksessa on nyt ensi kertaa* selvitetty elintapojen vaikutus ihon ikääntymiseen yli 60 kaksosen avulla. Clar...
Lue lisää
Clarinsin uraauurtavassa tutkimuksessa on nyt ensi kertaa* selvitetty elintapojen vaikutus ihon ikääntymiseen yli 60 kaksosen avulla. Clarins Research on antanut ikääntymisilmiölle nimen ”Epi-ageing” ja todistanut, kuinka ”epätasapainossa” oleva elämäntyyli voimistaa ikääntymisen merkkejä.
*Clarinsilla
Double Serum ylittää jälleen anti-aging-innovaatioiden rajoja, sen uudelleen kehitetty yhdeksännen sukupolven versio on tehokkaampi kuin aiemmin*.
Ainutlaatuinen kaksiosainen koostumus sisältää 95 % luonnollista alkuperää olevia ainesosia. Mukana on 22 tehokasta kasviuutetta mukaan lukien ikoninen kurkumauute. Viisi uutta aktiivista molekyyliä tehostavat ihon viittä tärkeää toimintoa entisestään.
Epigenetiikan tieteenalan innoittama ainutlaatuinen Epi-ageing-teknologia vaikuttaa elintavoista aiheutuneeseen ihon ikääntymiseen. Provencelainen jättiruokouute auttaa rajoittamaan ikääntymisen merkkien ilmaantumista vahvistamalla ihon vastustuskykyä ympäristötekijöitä vastaan.
Uusi pakkaus sisältää 94 %** kierrätettävissä olevia materiaaleja. [Hydric + Lipidic System] tukee ihon luonnollisia hydrolipiditoimintoja.
Pisara pisaralta sileä ja nuorekas iho
Juonteet tasoittuvat selvästi
Kiinteämpi, täyteläisempi ja hehkuvampi iho
Parempi ihon tekstuuri, vähemmän huokosia Tasainen ihonpinta, vähemmän näkyviä huokosia
94 %** naisista sanoi ihonsa näyttäneen nuoremmalta kuin ennen.
Naisten havaitsema vaikutus 4 viikossa:
Rypyt -21%**
Kiinteys +32%**
Hehku +54%**
Huokosten näkyminen -25%**
*Kuluttajatesti, 353 vapaaehtoista naista, monietninen paneeli, 1 kuukauden jälkeen
**Itsearviointi, 388 naista, monietninen paneeli, jäsennelty asteikko
Hinta on tuotteen alin myyntihinta viimeisen 30 päivän aikana. Hintaan vaikuttavat ajanjakson aikana tapahtuneet hinnoittelumuutokset, esimerkiksi kampanjahinnat.