Hae
Hae
Cart
Ostoskori
Valikko
Valikko
Cart
Ostoskori
Nopea Toimitus
Nopea Toimitus
Kaikki varastossa
Kaikki varastossa
Yli 800 000 tyytyväistä asiakasta
Yli 800 000 tyytyväistä asiakasta

Usein kysyttyä

Missä tilaukseni viipyy?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavastaKaikki tilauksemme toimitetaan Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltammejoka lähettää tilaukset arkisin 24 tunnin kuluessa. Voit tarkistaa tilausvahvistuksestasiminkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut.  


Voit lukea lisää toimitusajoista ja tilauksesi seuraamisesta täältä. 

Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?

Pyrimme lähettämään tilatut tuotteet asiakkaillemme aina mahdollisimman nopeasti, minkä vuoksi kaikki saapuneet tilaukset menevät välittömästi varastomme pakattaviksi. Jos tilauksesi on jo ehtinyt mennä varastomme käsiteltäväksi, ei sitä valitettavasti ole mahdollista enää muuttaa tai peruuttaa.  

 

Jos siis haluat muuttaa tilaustasi tai peruuttaa sen, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä mahdollisimman pian lähettämällä viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Suosittelemme, että kirjoitat viestin otsikkoon joko sanan MUUTA tai PERUUTA, niin voimme prioirisoida viestisi ja tarkistaa, onko tilauksesi ehtinyt mennä varaston käsiteltäväksi. Huomioithan, että mahdolliset muutokset tilauksessa voivat pidentää tilauksen toimitusaikaa.  

 

Jos tilauksesi on ehditty jo ottaa varastollamme käsittelyyn eikä sitä ole enää mahdollista muuttaa tai peruuttaa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi) saadaksesi apua tilauksen mahdolliseen palautukseen.  

Koska suosikkituotettani tulee taas varastoon?

Teemme parhaamme pitääksemme suosikkituotteitasi varastossamme, mutta välillä jokin tuote saattaa olla myyty loppuun. Tuotteemme tulevat lukuisilta eri valmistajilta ja tavarantoimittajilta, joiden oma varastotilanne voi vaikuttaa siihen, onko heillä lähettää meille tilaamaamme tuotetta. Tämän vuoksi emme ikävä kyllä pysty antamaan tarkkaa ajankohtaa sille, koska jokin tietty tuote on jälleen saatavilla. Näet tuotteen verkkosivuillamme aina kun olemme saaneet varastoomme täydennystä.  

Miten teen palautuksen?

Jos haluat palauttaa tuotteita meille pyydämme sinua ystävällisesti aina ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kuin teet palautuksen. Lähetämme silloin palautussetelin, jonka avulla palautus on maksuton. 


Palautusoikeus on voimassa 14 päivää siitä kun vastaanotit tilauksesi ja koskee avaamattomia ja testaamattomia tuotteita.

Yhteistyöt & Kumppaniohjelmat

Kaikki ovat tervetulleita liittymään meidän Affiliate-verkkoon, joka löytyy Adtraction:in kotisivulta. Tämän kautta tarjoamme palkkioita kaikista verkkosivustosi, blogin ja sosiaalisen median kanaviesi kautta tehdyistä ostoista. Tällä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta tarjota tuotteen sponsorointia.

Tuotetuki & Tilausongelmat

Missä tilaukseni viipyy?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavastaKaikki tilauksemme toimitetaan Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltammejoka lähettää tilaukset arkisin 24 tunnin kuluessa. Voit tarkistaa tilausvahvistuksestasiminkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut.  


Voit lukea lisää toimitusajoista ja tilauksesi seuraamisesta täältä. 

Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?

Pyrimme lähettämään tilatut tuotteet asiakkaillemme aina mahdollisimman nopeasti, minkä vuoksi kaikki saapuneet tilaukset menevät välittömästi varastomme pakattaviksi. Jos tilauksesi on jo ehtinyt mennä varastomme käsiteltäväksi, ei sitä valitettavasti ole mahdollista enää muuttaa tai peruuttaa.  

 

Jos siis haluat muuttaa tilaustasi tai peruuttaa sen, on tärkeää, että otat meihin yhteyttä mahdollisimman pian lähettämällä viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Suosittelemme, että kirjoitat viestin otsikkoon joko sanan MUUTA tai PERUUTA, niin voimme prioirisoida viestisi ja tarkistaa, onko tilauksesi ehtinyt mennä varaston käsiteltäväksi. Huomioithan, että mahdolliset muutokset tilauksessa voivat pidentää tilauksen toimitusaikaa.  

 

Jos tilauksesi on ehditty jo ottaa varastollamme käsittelyyn eikä sitä ole enää mahdollista muuttaa tai peruuttaa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi) saadaksesi apua tilauksen mahdolliseen palautukseen.  

Oletteko vastaanottaneet tilaukseni? En ole saanut tilausvahvistusta.

Tehtyäsi verkkokaupassamme tilauksen, saat tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, niin autamme sinua. Tarkistathan ensin, ettei tilausvahvistus ole ohjautunut sähköpostisi roskapostikansioon.



Kuinka voin tehdä reklamaation?

Olemme pahoillamme, jos olet vastaanottanut meiltä viallisen, virheellisen tai vaurioituneen tuotteen.  Olethan meihin yhteydessä ennen kuin lähetät tuotteen takaisin, jotta voimme auttaa sinua palautuksessa.

 

Jos haluat tehdä reklamaation vastaanottamastasi tuotteesta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi) tai tämän sivun alareunassa olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

 

Kirjoita yhteydenottoosi tilausnumerosi sekä viallisen tuotteen nimi tai tuotenumero. Kuvailethan viestissäsi vian mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaatiosi käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Jos mahdollista saat mielellä myös lähettää kuvan vauriosta. Ilmoitathan myös, toivotko meidän lähettävän sinulle uuden tuotteen vai hyvittävän rahasi takaisin.

 

Voidaksemme käsitellä viallista tuotetta koskevan reklamaatiosi, saatamme usein pyytää sinua palauttamaan reklamoitavan tuotteen meille. Tällöin annamme sinulle ohjeet tuotteen maksuttomaan palautukseen.

 

Huomioithan, että reklamaatio tulee tehdä kohtuullisen ajan kuluessa siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen ja vika on ilmennyt. Emme vastaa vioista, jotka ovat aiheutuneet tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai käytöstä.

Tuotteeni on viallinen. Kuinka toimin?

Jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen pyydämme sinua lähettämään meille viestin sähköpostitse osoitteeseen, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi sekä kuvaile vika mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti.



Maksutavat

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Tarjoamme laskuyhtiömme Qliron kautta seuraavat maksutavat:

 

Qliro Lasku 

Qliro - Osta nyt, maksa myöhemmin 

Qliro Tili 

Korttimaksu

Verkkopankkimaksu (Trustly)

Koska lähetätte laskuni?

Lasku lähetetään aina sähköpostitse, sähköpostiosoitteeseen jonka olet kirjoittanut tilauksen tehdessä. Jos et ole vastaanottanut laskua pyydämme sinua ottamaan yhteyttä laskutusyhtiöömme Qliroon niin he auttavat sinua. Voit joko soittaa numeroon 020-770506, tai lähettää viestin sähköpostiosoitteeseen, asiakaspalvelu@qliro.com.

Yhteystiedot Qliro:lle

Jos sinulla on kysymyksiä laskun tai muun maksutavan suhteen, pyydämme sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä Qliroon, joko soittamalla 020-770506 tai sähköpostitse, asiakaspalvelu@qliro.com.

Miksi en saa maksettua tilausta laskulla?

Me emme valitettavasti voi nähdä miksi asiakas ei pysty tekemään tilausta laskua vastaan sillä tämä informaatio on salattu. 

Jos haluat tietää miksi sinun tilaus ei onnistu laskua vastaan pyydämme sinua ottaamaan yhteyttä laskutusyhtiöömme Qliroon niin he auttavat sinua: 020-770506, tai asiakaspalvelu@qliro.com.

Lähetetäänkö lasku minulle sähköpostitse tai kirjeenä?

Lasku lähetetään aina sähköpostitse, sähköpostiosoitteeseen jonka olet kirjoittanut tilauksen tehdessä. Jos et ole vastaanottanut laskua pyydämme sinua ottamaan yhteyttä laskutusyhtiöömme Qliroon niin he auttavat sinua. Voit joko soittaa numeroon 020-770506, tai lähettää viestin sähköpostiosoitteeseen, asiakaspalvelu@qliro.com.

Toimitustavat

Missä tilaukseni viipyy?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavastaKaikki tilauksemme toimitetaan Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltammejoka lähettää tilaukset arkisin 24 tunnin kuluessa. Voit tarkistaa tilausvahvistuksestasiminkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut.  


Voit lukea lisää toimitusajoista ja tilauksesi seuraamisesta täältä. 

Koska tilaukseni toimitetaan?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi lähetysilmoituksen, josta voit tarkistaa, minkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut. 

Löydät alta lisätietoa siitä, koska tilauksesi toimitetaan ja kuinka voit seurata tilaustasi. 


Posti Paketti: Toimitusaika 3-5 arkipäivää. Kun tilauksesi on lähetetty, saat toimitusilmoituksen, josta löytyvän seurantankoodin avulla voit seurata tilauksesi kulkua Postin sivuilla. Huomioithan, että tilauksesi lähetetään Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, minkä vuoksi lähetystä on mahdollista seurata vasta kun se on käsitelty Postin lajittelukeskuksessa Suomessa. Tavallisesti tähän menee 1-3 arkipäivää.  


PostNord Tavarakirje: Toimitusaika 4–7 arkipäivää. Tavarakirjeet lähetetään ilman seurantatunnusta, minkä vuoksi niiden kulkua ei ole mahdollista seurata. Tavarakirje toimitetaan postiluukkuusi, mikäli se on mahdollista. Muussa tapauksessa tilauksesi toimitetaan Postin noutopisteeseen ja saat kirjeitse noutoilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa. Huomioithan, ettei Posti jakele kirjelähetyksiä kaikkina arkipäivinä, mikä voi vaikuttaa lähetyksen toimitusaikaan.  

Budbee Box: Toimitusaika 2-4 arkipäivää. Saat ilmoituksen tekstiviestitse tai sovelluskaupasta maksutta ladattavan Budbee-sovelluksen kautta, kun pakettisi on toimitettu valitsemaasi Budbeen pakettiautomaattiin. Huomioithan, että tilauksesi lähetetään Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, minkä vuoksi lähetystä on mahdollista seurata vasta kun se on saapunut Budbeen terminaaliin Suomessa.


Budbeen kotiinkuljetus: Toimitusaika 2-4 arkipäivää. Saat lähetyksen toimituspäivänä lounasaikaan viestin, joka ilmoittaa toimitusajan tunnin tarkkuudella. Viimeisin Budbeelta saamasi tekstiviesti tai maksuttoman Budbee-sovelluksen kautta vastaanottamasi sovellusilmoitus kertoo pakettisi tilan. Huomioithan, että tilauksesi lähetetään Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, minkä vuoksi lähetystä on mahdollista seurata vasta kun se on saapunut Budbeen terminaaliin Suomessa. 

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Tilaukset tehty arkipäivänä ennen klo 14:00 lähetetään yleensä samana päivänä. Jos tilaus tehdään klo 14:00 jälkeen, tai pyhäpäivänä, lähetämme tilauksesi seuraavana arkipäivänä. 


Toimitusaika riippuu siitä minkä toimitustavan valikoit kassalla. Toimitusajat voivat olla hieman pidemmät viikonloppuisin ja pyhäpäivisin isomman työmäärän takia.

Koska tilaukseni lähetetään?

Tavoitteenamme on lähettää tilatut tuotteet asiakkaillemme aina mahdollisimman nopeastiminkä vuoksi kaikki saapuneet tilaukset menevät välittömästi varastomme pakattaviksi. 


Pyrimme lähettämään vastaanottamamme tilaukset arkisin 24 tunnin kuluessaArkipäivinä ennen klo 14 tehdyt tilaukset pyritään lähettämään samana päivänä 


Huomioithanettä koska tilaukset toimitetaan Suomeen Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltammeei tilauksen kulkuaole mahdollista seurata lähetystunnuksella ennen kuin lähetys on lajiteltu SuomessaPostNord Tavarakirjeenä lähetettyjä lähetyksiä ei ole mahdollista seurata ollenkaan. 

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut ja kuinka pakettini toimitetaan?

Voit valita tilausta tehdessäsi haluamasi toimitustavan alla olevien toimitustapojen joukostaToimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja näet ne kassalla tilausta tehdessäsi. Huomioithanetteivät kaikki toimitustavat ole välttämättä saatavilla kaikkialla Suomessa. Näet kassallamitkä toimitustavat ovat saataville omaan toimitusosoitteeseesi.  


Toimitamme yli 100 euron tilaukset ilman postikuluja.  


Posti Paketti, 4,95€

Toimitusaika 3–5 arkipäivää. Kun tilauksesi on käsitelty varastollamme, saat sähköpostiisi lähetysilmoituksen, joka sisältää Postin seurantatunnuksen. Voit seurata tilauksesi kulkua Postin sivustolla seurantatunnuksen avulla. Huomioithan, että lähetystunnuksen seuranta Postin järjestelmässä on mahdollista vasta kun lähetys on saapunut Ruotsista Suomeen ja käsitelty Postin lajittelukeskuksessa. Tavallisesti tähän menee 1–3 arkipäivää. Tätä ennen lähetyksen kulkua ei ole mahdollista seurata. Posti toimittaa lähetyksen lajittelukeskuksestaan eteenpäin valitsemaasi noutopisteeseen tavallisesti 1–2 arkipäivässä. Kun lähetyksesi on rekisteröity Postin lajittelukeskuksessa, voit saada lisätietoja siitä olemalla yhteydessä Postin asiakaspalveluun.

 

PostNord Tavarakirje, 3,95€

Toimitusaika 4–7 arkipäivää. PostNord Tavarakirjeet lähetetään ilman seurantatunnusta, minkä vuoksi niiden kulkua ei ole mahdollista seurata. Tavarakirje toimitetaan asiakkaan postilaatikkoon, mutta mikäli tämä ei ole mahdollista, toimitetaan tilaus Postin toimipisteeseen. Asiakkaalle lähetetään postitse noutoilmoitus, jolla tilauksen voi noutaa. Huomioithan, ettei Posti jakele kirjelähetyksiä kaikkina arkipäivinä, mikä voi vaikuttaa lähetyksen toimitusaikaan. 


Budbee Box, 4,95€

Toimitusaika 2–4 arkipäivää. Tilauksesi toimitetaan varastoltamme Budbeen terminaaliin, josta se kuljetetaan valitsemaasi Budbeen pakettiautomaattiin. Saat alustavan arvion ajankohdasta, jona lähetys toimitetaan pakettiautomaattiin ja uuden ilmoituksen (tekstiviestitse tai sovelluksen kautta), kun pakettisi on valmis noudettavaksi. Jos toimituksen kohdalla ei näy päivämäärää tai aikaa, eivät tuotteesi ole vielä saapuneet Budbeen terminaaliin. Saat Budbeelta heti tiedon, kun tuotteesi ovat saapuneet. 


Budbeen kotiinkuljetus, 5,95€

Toimitusaika 2–4 arkipäivää. Näet tilausta tehdessäsi, koska tilauksesi toimitetaan kotiin. Saat toimituspäivänä lounasaikaan viestin, joka ilmoittaa toimitusajan tunnin tarkkuudella. Klo 17 jälkeen voit seurata Budbeen sovelluksella pakettisi kuljettajaa reaaliajassa. Viimeisin saamasi tekstiviesti tai sovellusilmoitus kertoo pakettisi tilan. Jos toimituksen kohdalla ei näy päivämäärää tai aikaa, eivät tuotteesi ole vielä saapuneet Budbeen terminaaliin. Saat Budbeelta heti tiedon, kun tuotteesi ovat saapuneet. Voit muuttaa toimituksen päivämäärää ja kellonaikaa ennen klo 12 toimituspäivänä. Voit myös pyytää lähettiä jättämään pakettisi ovesi ulkopuolelle, jos et esimerkiksi ole kotona toimitusajankohtana. Jos et ole pystynyt valitsemaan ovelle jättämistä, saat ilmoituksen epäonnistuneesta toimituksesta sekä linkin, jonka kautta voit varata uuden toimitusajan. 

 

Toimitatteko Suomen ulkopuolelle?

Hajuvesi.fi toimittaa toistaiseksi tilauksia vain SuomeenHuomioithanettä emme toimita tilauksia tällä hetkellä Ahvenanmaalle. 


Jos haluat tehdä tilauksen Ruotsiinvoit tehdä sen ruotsalaisen sisarsivustomme Parfym.se kautta. 



 

Palautukset & Reklamaatiot

Miten teen palautuksen?

Jos haluat palauttaa tuotteita meille pyydämme sinua ystävällisesti aina ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kuin teet palautuksen. Lähetämme sinulle palautussetelin, jonka avulla palautus on maksuton. 


Palautusoikeus on voimassa 14 päivää siitä kun vastaanotit tilauksesi ja koskee avaamattomia ja testaamattomia tuotteita.

Kuinka voin tehdä reklamaation?

Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, ennen kun lähetät takaisin tuotteita meille. 

Halutessasi reklamoida tuotteen, tulee sinun tehdä sen kohtuullisen ajan sisään siitä hetkestä kun olet huomannut vian tai sinun olisi tullut huomata vika, ottamalla yhteyttä meihin. Vian tulee olla alkuperäisvika, eikä siis aiheutunut tuotteen vääränlaisesta tai asiattomasta käsittelystä tai käytöstä. 


Reklamaatiotapauksessa tulee sinun lähettää meille viesti sähköpostitse osoitteeseen, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi. Kuvaile vika mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Kirjoita mielellä myös jos haluat uuden tuotteen tai rahasi takaisin. 


Useasti tarvitsemme reklamoidun tuotteen palautuksena, jotta voimme käsitellä reklamaation. Siinä tapauksessa lähetämme sinulle palautussetelin jonka avulla palautus on maksuton.

Olen vastaanottanut vaurioituneen tuotteen. Miten toimin?

Jos olet vastaanottanut vaurioituneen tuotteen pyydämme sinua lähettämään viestin meidän asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi.. Kirjoita mukaan tilausnumerosi ja tuotenumero/-nimi. Kuvaile vika mahdollisimman tarkasti ja lähetä mielellä kuva tai lyhyt video viasta, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti.


Tuotekysymykset

Sponsoroitteko tapahtumia tai bloggaajia teidän tuotteilla?

Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta tarjota tuotesponsorointia. Kaikki ovat toki tervetulleita liittymään meidän Affiliate-verkkoon, joka löytyy Adtraction:in kotisivulta. Tämän kautta tarjoamme palkkioita kaikista verkkosivustosi, blogin ja sosiaalisen median kanaviesi kautta tehdyistä ostoista. Lue lisää tästä.

Koska suosikkituotettani tulee taas varastoon?

Teemme parhaamme pitääksemme suosikkituotteitasi varastossamme, mutta välillä jokin tuote saattaa olla myyty loppuun. Tuotteemme tulevat lukuisilta eri valmistajilta ja tavarantoimittajilta, joiden oma varastotilanne voi vaikuttaa siihen, onko heillä lähettää meille tilaamaamme tuotetta. Tämän vuoksi emme ikävä kyllä pysty antamaan tarkkaa ajankohtaa sille, koska jokin tietty tuote on jälleen saatavilla. Näet tuotteen verkkosivuillamme aina kun olemme saaneet varastoomme täydennystä.  

Mitä tuotemerkkejä löytyy Hajuvesi.fi:ltä?

Hajuvesi.fi on valtuutettu jälleenmyyjä ja valikoimastamme löytyy yli 200 tunnettua tuotemerkkiä kategorioissa tuoksu, ihonhoito, meikit ja hiustenhoito. Jos et löydä tuotetta jota etsit sivultamme, ota mielellä yhteyttä meidän asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, niin autamme sinua asiassa.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.