Tuoksut Hiustuotteet Ihonhoito Meikit
Parfym.se

Tärkeää tietoa!

Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@hajuvesi.fi. Puhelimitse palvelemme maanantaista perjantaihin kello 11:00-13:00. Asiakaspalvelumme puhelinnumero on 0753256009.

Kuljetusalan ammattiliitto AKT on ilmoittanut kahden viikon mittaisesta lakosta. Lakko alkaa maanantaina 11.3.2024 klo 06:00 ja päättyy maanantaina 25.3.2024 klo 06:00. 



 


Usein kysyttyä

Missä tilaukseni viipyy?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Kaikki tilauksemme toimitetaan Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, joka lähettää tilaukset arkisin 24 tunnin kuluessa. Voit tarkistaa tilausvahvistuksestasi, minkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut.

 
Voit lukea lisää toimitusajoista ja tilauksesi seuraamisesta täältä

Mitkä ovat premium-tuotemerkkejä?

Ohessa lista premium-merkeistä, joiden kanssa alennuskoodeja ei voi hyödyntää: 

Amouroud

Balmain
Clive Christian
Creed
Hermès
Sisley
Xerjoff

Roja Parfums

Nishane 

Sensai 

Memo Paris

Sol de Janeiro

Parfums de Marly 


 


Miten käytän alennuskoodin?

Voit aktivoida alennuskoodin kassalla klikkaamalla "Anna alennuskoodi tai lahjakortti". Kirjoita alennuskoodi ruutuun ja paina "Vahvista". Huomaa, että alennuskoodia ei voi käyttää jo alennettuihin tuotteisiin tai tuotesetteihin eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin. Alennuskoodit eivät ole voimassa premium-merkeistämme. 

Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?

Pyrimme lähettämään tilatut tuotteet asiakkaillemme aina mahdollisimman nopeasti, minkä vuoksi kaikki saapuneet tilaukset menevät välittömästi varastomme pakattaviksi. Jos tilauksesi on jo ehtinyt mennä varastomme käsiteltäväksi, ei sitä valitettavasti ole mahdollista enää muuttaa tai peruuttaa.  

 

Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse. Tavoitat meidät osoitteella asiakaspalvelu@hajuvesi.fi.

 

Pyydämme sinua tarkistamaan, että antamasi toimitustiedot, kuten nimi, toimitusosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja henkilötunnus ovat oikein ennen tilauksen vahvistamista.

 

Jos haluat palauttaa tilauksesi, voit tutustua palautuskäytäntöömme täällä.

Koska suosikkituotettani tulee taas varastoon?

Teemme parhaamme pitääksemme suosikkituotteitasi varastossamme, mutta välillä jokin tuote saattaa olla myyty loppuun. Tuotteemme tulevat lukuisilta eri valmistajilta ja tavarantoimittajilta, joiden oma varastotilanne voi vaikuttaa siihen, onko heillä lähettää meille tilaamaamme tuotetta. Tämän vuoksi emme ikävä kyllä pysty antamaan tarkkaa ajankohtaa sille, koska jokin tietty tuote on jälleen saatavilla. Näet tuotteen verkkosivuillamme aina kun olemme saaneet varastoomme täydennystä.  

Kuinka teen palautuksen?

Jos haluat palauttaa vastaanottamasi tuotteen, pyydämme sinua olemaan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi) ennen kuin teet palautuksen. Näin voimme toimittaa sinulle palautussetelin, jonka avulla palautuksen tekeminen on sinulle helppoa ja maksutonta.

Huomioihan, että palautusoikeus on voimassa 14 päivää tuotteiden vastaanottamista ja koskee vain avaamattomia, käyttämättömiä ja vahingoittumattomia tuotteita, joiden sinettiä/muovipakkausta ei ole rikottu. Avatuilla/käytetyillä kosmetiikkatuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä.

Teettekö yhteistyötä vaikuttajien ja muiden tahojen kanssa?


Teemme tällä hetkellä yhteistyötä vaikuttajien ja muiden tahojen kanssa affiliate-verkoston kautta. Käytämme kumppanuusmarkkinointimme alustana Impact.com-alustaa. Voit rekisteröityä yhteistyökumppaniksemme Impact.com-verkkosivustolla ja käyttää tuottamassasi sisällössä mainoslinkkejämme, jolloin saat komission linkkiesi kautta tehdyistä ostoksista. Lue lisää tästä linkistä.


Tällä hetkellä meidän ei valitettavasti ole mahdollisuutta tarjota tuotesponsorointia. Jos sinulla on kysyttävää kumppanuusohjelmastamme, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@hajuvesi.fi.

Tuotetuki & Tilausongelmat

Missä tilaukseni viipyy?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Kaikki tilauksemme toimitetaan Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, joka lähettää tilaukset arkisin 24 tunnin kuluessa. Voit tarkistaa tilausvahvistuksestasi, minkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut.

Voit lukea lisää toimitusajoista ja tilauksesi seuraamisesta täältä.



Voinko muuttaa tilaustani tai peruuttaa sen?

Pyrimme lähettämään tilatut tuotteet asiakkaillemme aina mahdollisimman nopeasti, minkä vuoksi kaikki saapuneet tilaukset menevät välittömästi varastomme pakattaviksi. Jos tilauksesi on jo ehtinyt mennä varastomme käsiteltäväksi, ei sitä valitettavasti ole mahdollista enää muuttaa tai peruuttaa.  

 

Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse. Tavoitat meidät osoitteella asiakaspalvelu@hajuvesi.fi.

 

Pyydämme sinua tarkistamaan, että antamasi toimitustiedot, kuten nimi, toimitusosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja henkilötunnus ovat oikein ennen tilauksen vahvistamista.

 

Jos haluat palauttaa tilauksesi, voit tutustua palautuskäytäntöömme täällä.

Oletteko vastaanottaneet tilaukseni? En ole saanut tilausvahvistusta.

Tehtyäsi verkkokaupassamme tilauksen, saat tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@hajuvesi.fi, niin autamme sinua. Tarkistathan ensin, ettei tilausvahvistus ole ohjautunut sähköpostisi roskapostikansioon.



Kuinka voin tehdä reklamaation?

Olemme pahoillamme, jos olet vastaanottanut meiltä viallisen, virheellisen tai vaurioituneen tuotteen.  Olethan meihin yhteydessä ennen kuin lähetät tuotteen takaisin, jotta voimme auttaa sinua palautuksessa.

 

Jos haluat tehdä reklamaation vastaanottamastasi tuotteesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi) tai tämän sivun alareunassa olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

 

Kirjoita yhteydenottoosi tilausnumerosi sekä viallisen tuotteen nimi tai tuotenumero. Kuvailethan viestissäsi reklamaatiota koskevan virheen mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaatiosi käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Jos mahdollista, lähetäthän myös kuvan tuotteessa ilmenneestä vauriosta tai viasta. Ilmoitathan myös, toivotko meidän lähettävän sinulle uuden tuotteen vai hyvittävän rahasi takaisin.

 

Voidaksemme käsitellä viallista tuotetta koskevan reklamaatiosi, saatamme usein pyytää sinua palauttamaan reklamoitavan tuotteen meille. Tällöin annamme sinulle ohjeet tuotteen maksuttomaan palautukseen.

 

Huomioithan, että reklamaatio tulee tehdä kohtuullisen ajan kuluessa siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen ja vika on ilmennyt. Emme vastaa vioista, jotka ovat aiheutuneet tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai käytöstä.

Vastaanotin viallisen tuotteen. Kuinka toimin?

Teemme parhaamme varmistaaksemme että asiakkaamme voivat olla tyytyväisiä vastaanottamiinsa tuotteisiin. Mikäli vastaanottamassasi tuotteessa on vikaa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@hajuvesi.fi tai verkkosivun yhteydenottolomakkeella.

Kerrothan viestissäsi tilausnumerosi ja viallisen tuotteen nimen. Ystävällisesti pyydämme sinua myös kuvailemaan tuotteessa ilmennyttä vikaa mahdollisimman tarkasti. Jos mahdollista, lähetäthän myös kuvan tuotteessa ilmenneestä viasta.

Maksutavat

Mitä maksutapoja tarjoatte?

Tarjoamme laskuyhtiömme Qliron kautta seuraavat maksutavat:

 

Qliro Lasku 

Qliro - Osta nyt, maksa myöhemmin 

Qliro Tili 

Korttimaksu

Verkkopankkimaksu (Trustly)

MobilePay

Koska lähetätte laskuni?

Laskutuksestamme vastaava laskutusyhtiö Qliro lähettää laskusi sähköpostitse siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut tilaustasi tehdessäsi. Jos et ole jostain syystä vastaanottanut laskua sähköpostiisi, pyydämme sinua olemaan yhteydessä Qliron suomalaiseen asiakaspalveluun, joka palvelee sinua puhelimitse numerossa 020-770506 tai sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@qliro.com.

Qliron yhteystiedot

Jos sinulla on kysymyksiä laskun tai muun maksutavan suhteen, pyydämme sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä Qliroon, joko soittamalla 020-770506 tai sähköpostitse, asiakaspalvelu@qliro.com.

Miksi en saa maksettua tilausta laskulla?

Me emme valitettavasti voi nähdä, miksi asiakas ei voi valita luottoon perustuvaa maksutapaa. Mikäli et voi valita luottoon perustuvaa maksutapaa verkkokauppamme kassalla, suosittelemme, että otat yhteyttä suoraan maksupalveluistamme vastaavaan Qliroon. Tavoitat Qliron asiakaspalvelun soittamalla numeroon 020-770506 tai sähköpostitse osoitteella asiakaspalvelu@qliro.com.

Lähetetäänkö lasku minulle sähköpostitse tai kirjeenä?

Lasku lähetetään aina sähköpostitse, sähköpostiosoitteeseen jonka olet kirjoittanut tilauksen tehdessä. Jos et ole vastaanottanut laskua pyydämme sinua ottamaan yhteyttä laskutusyhtiöömme Qliroon niin he auttavat sinua. Voit joko soittaa numeroon 020-770506, tai lähettää viestin sähköpostiosoitteeseen, asiakaspalvelu@qliro.com.

Toimitustavat

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut ja kuinka pakettini toimitetaan?

Voit valita tilausta tehdessäsi haluamasi toimitustavan alla olevien toimitustapojen joukosta. Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja näet ne kassalla tilausta tehdessäsi. Huomioithan, etteivät kaikki toimitustavat ole välttämättä saatavilla kaikkialla Suomessa. Näet kassalla, mitkä toimitustavat ovat saataville omaan toimitusosoitteeseesi.

Toimitamme yli 49 euron tilaukset ilman postikuluja.

 

Posti Paketti, 4,95€

Toimitusaika 3–5 arkipäivää. Kun tilauksesi on käsitelty varastollamme, saat sähköpostiisi lähetysilmoituksen, joka sisältää Postin seurantatunnuksen. Voit seurata tilauksesi kulkua Postin sivustolla seurantatunnuksen avulla. Huomioithan, että lähetystunnuksen seuranta Postin järjestelmässä on mahdollista vasta kun lähetys on saapunut Ruotsista Suomeen ja käsitelty Postin lajittelukeskuksessa. Tavallisesti tähän menee 1–3 arkipäivää. Tätä ennen lähetyksen kulkua ei ole mahdollista seurata. Posti toimittaa lähetyksen lajittelukeskuksestaan eteenpäin valitsemaasi noutopisteeseen tavallisesti 1–2 arkipäivässä. Kun lähetyksesi on rekisteröity Postin lajittelukeskuksessa, voit saada lisätietoja siitä olemalla yhteydessä Postin asiakaspalveluun.


Budbee Box, 3,95€

Toimitusaika 2–4 arkipäivää. Tilauksesi toimitetaan varastoltamme Budbeen terminaaliin, josta se kuljetetaan valitsemaasi Budbeen pakettiautomaattiin. Saat alustavan arvion ajankohdasta, jona lähetys toimitetaan pakettiautomaattiin ja uuden ilmoituksen (tekstiviestitse tai sovelluksen kautta), kun pakettisi on valmis noudettavaksi. Jos toimituksen kohdalla ei näy päivämäärää tai aikaa, eivät tuotteesi ole vielä saapuneet Budbeen terminaaliin. Saat Budbeelta heti tiedon, kun tuotteesi ovat saapuneet.

 

Budbee kotiinkuljetus, 4,95€

Toimitusaika 2–4 arkipäivää. Näet tilausta tehdessäsi, koska tilauksesi toimitetaan kotiin. Saat toimituspäivänä lounasaikaan viestin, joka ilmoittaa toimitusajan tunnin tarkkuudella. Klo 17 jälkeen voit seurata Budbeen sovelluksella pakettisi kuljettajaa reaaliajassa. Viimeisin saamasi tekstiviesti tai sovellusilmoitus kertoo pakettisi tilan. Jos toimituksen kohdalla ei näy päivämäärää tai aikaa, eivät tuotteesi ole vielä saapuneet Budbeen terminaaliin. Saat Budbeelta heti tiedon, kun tuotteesi ovat saapuneet. Voit muuttaa toimituksen päivämäärää ja kellonaikaa ennen klo 12 toimituspäivänä. Voit myös pyytää lähettiä jättämään pakettisi ovesi ulkopuolelle, jos et esimerkiksi ole kotona toimitusajankohtana. Jos et ole pystynyt valitsemaan ovelle jättämistä, saat ilmoituksen epäonnistuneesta toimituksesta sekä linkin, jonka kautta voit varata uuden toimitusajan.

Missä tilaukseni viipyy?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Kaikki tilauksemme toimitetaan Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, joka lähettää tilaukset arkisin 24 tunnin kuluessa. Voit tarkistaa tilausvahvistuksestasi, minkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut.

 
Voit lukea lisää toimitusajoista ja tilauksesi seuraamisesta täältä

Koska tilaukseni toimitetaan?

Tilauksesi toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi lähetysilmoituksen, josta voit tarkistaa, minkä toimitustavan olet tilauksellesi valinnut. 

Löydät alta lisätietoa siitä, koska tilauksesi toimitetaan ja kuinka voit seurata tilaustasi. 


Posti Paketti: Toimitusaika 3-5 arkipäivää. Kun tilauksesi on lähetetty, saat toimitusilmoituksen, josta löytyvän seurantankoodin avulla voit seurata tilauksesi kulkua Postin sivuilla. Huomioithan, että tilauksesi lähetetään Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, minkä vuoksi lähetystä on mahdollista seurata vasta kun se on käsitelty Postin lajittelukeskuksessa Suomessa. Tavallisesti tähän menee 1-3 arkipäivää.  


PostNord Tavarakirje: Toimitusaika 4–7 arkipäivää. Tavarakirjeet lähetetään ilman seurantatunnusta, minkä vuoksi niiden kulkua ei ole mahdollista seurata. Tavarakirje toimitetaan postiluukkuusi, mikäli se on mahdollista. Muussa tapauksessa tilauksesi toimitetaan Postin noutopisteeseen ja saat kirjeitse noutoilmoituksen, kun lähetys on noudettavissa. Huomioithan, ettei Posti jakele kirjelähetyksiä kaikkina arkipäivinä, mikä voi vaikuttaa lähetyksen toimitusaikaan.  

Budbee Box: Toimitusaika 2-4 arkipäivää. Saat ilmoituksen tekstiviestitse tai sovelluskaupasta maksutta ladattavan Budbee-sovelluksen kautta, kun pakettisi on toimitettu valitsemaasi Budbeen pakettiautomaattiin. Huomioithan, että tilauksesi lähetetään Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, minkä vuoksi lähetystä on mahdollista seurata vasta kun se on saapunut Budbeen terminaaliin Suomessa.


Budbeen kotiinkuljetus: Toimitusaika 2-4 arkipäivää. Saat lähetyksen toimituspäivänä lounasaikaan viestin, joka ilmoittaa toimitusajan tunnin tarkkuudella. Viimeisin Budbeelta saamasi tekstiviesti tai maksuttoman Budbee-sovelluksen kautta vastaanottamasi sovellusilmoitus kertoo pakettisi tilan. Huomioithan, että tilauksesi lähetetään Ruotsissa sijaitsevalta keskusvarastoltamme, minkä vuoksi lähetystä on mahdollista seurata vasta kun se on saapunut Budbeen terminaaliin Suomessa. 

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Tilaukset, jotka on tehty arkipäivänä ennen klo 13:30, lähetetään yleensä samana päivänä. Jos tilaus tehdään klo 13:30 jälkeen, lähetämme tilauksesi seuraavana arkipäivänä. Myös viikonloppuisin ja pyhäpäivinä tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.


Toimitusaika riippuu siitä minkä toimitustavan valikoit kassalla. Tilauksesi toimitusaika on tavallisesti 3–5 arkipäivää valitusta toimitustavasta riippuen. Toimitusajat voivat olla hieman pidemmät viikonloppuisin ja pyhäpäivisin isomman työmäärän takia.

Koska tilaukseni lähetetään?

Tilaukset, jotka on tehty arkipäivänä ennen klo 13:30, lähetetään yleensä samana päivänä. Jos tilaus tehdään klo 13:30 jälkeen, lähetämme tilauksesi seuraavana arkipäivänä. Myös viikonloppuisin ja pyhäpäivinä tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.


Toimitatteko Suomen ulkopuolelle?

Hajuvesi.fi toimittaa toistaiseksi tilauksia vain Suomeen. Huomioithan, että emme toimita tilauksia tällä hetkellä Ahvenanmaalle.

Jos haluat tehdä tilauksen Ruotsiin, voit tehdä sen ruotsalaisen sisarsivustomme Parfym.se kautta.

Palautukset & Reklamaatiot

Olen palauttanut tuotteet, koska saan rahani takaisin?

Kun varastomme on vastaanottanut palauttamasi tuotteet ja olemme hyväksyneet palautuksesi, hyvitämme tuotteet sinulle. Tavallisesti hyvitys näkyy tämän jälkeen tililläsi 2–4 pankkipäivässä.  

Huomioithan, että koska palauttamasi tuotteet lähetetään keskusvarastollemme Ruotsiin, voi palautuksen käsittelyn kokonaisaika olla tämän vuoksi noin kolme viikkoa.  

Kuinka teen palautuksen?

Jos haluat palauttaa vastaanottamasi tuotteen, pyydämme sinua olemaan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi) ennen kuin teet palautuksen. Näin voimme toimittaa sinulle palautussetelin, jonka avulla palautuksen tekeminen on sinulle helppoa ja maksutonta. 

Huomioihan, että palautusoikeus on voimassa 14 päivää tuotteiden vastaanottamista ja koskee vain avaamattomia, käyttämättömiä ja vahingoittumattomia tuotteita, joiden sinettiä/muovipakkausta ei ole rikottu. Avatuilla/käytetyillä kosmetiikkatuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä.

Kuinka voin tehdä reklamaation?

Jos haluat tehdä reklamaation vastaanottamastasi tuotteesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi) tai tämän sivun alareunassa olevan yhteydenottolomakkeen kautta.

Kirjoita yhteydenottoosi tilausnumerosi sekä viallisen tuotteen nimi tai tuotenumero. Kuvailethan viestissäsi reklamaatiota koskevan virheen mahdollisimman tarkasti, jotta reklamaatiosi käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti. Jos mahdollista, lähetäthän myös kuvan tuotteessa ilmenneestä vauriosta tai viasta. Ilmoitathan myös, toivotko meidän lähettävän sinulle uuden tuotteen vai hyvittävän rahasi takaisin.

Voidaksemme käsitellä viallista tuotetta koskevan reklamaatiosi, saatamme usein pyytää sinua palauttamaan reklamoitavan tuotteen meille. Tällöin annamme sinulle ohjeet tuotteen maksuttomaan palautukseen.

Huomioithan, että reklamaatio tulee tehdä kohtuullisen ajan kuluessa siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen ja vika on ilmennyt. Emme vastaa vioista, jotka ovat aiheutuneet tuotteen vääränlaisesta käsittelystä tai käytöstä.

Olen vastaanottanut vaurioituneen tuotteen. Miten toimin?

Mikäli olet vastaanottanut vaurioituneen tuotteen, ilmoitathan tästä asiakaspalveluumme. Tavoitat asiaskaspalvelumme sähköpostise osoitteella asiakaspalvelu@hajuvesi.fi tai verkkosivun yhteydenottolomakkeella. Kerrothan viestissäsi tilausnumerosi ja vaurioituneen tuotteen nimen. Ystävällisesti pyydämme sinua myös kuvailemaan tuotteessa ilmennyttä vauriota mahdollisimman tarkasti. Jos mahdollista, lähetäthän myös kuvan tuotteessa ilmenneestä vauriosta, jotta reklamaation käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti.

En ole tyytyväinen saamaani palveluun tai tuotteeseen, keneen voin olla yhteydessä?

Teemme parhaamme, jotta asiakkaamme olisivat tyytyväisiä meiltä ostamiinsa tuotteisiin ja saamaansa palveluun. Mikäli koet, että et ole niihin tyytyväinen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi), jotta voimme yrittää korjata tilanteen. Asiakkailtamme saatu palaute on meille aina tärkeää ja arvostamme sitä.

Tuotekysymykset

Koska suosikkituotettani tulee taas varastoon?

Teemme parhaamme pitääksemme suosikkituotteitasi varastossamme, mutta välillä jokin tuote saattaa olla myyty loppuun. Tuotteemme tulevat lukuisilta eri valmistajilta ja tavarantoimittajilta, joiden oma varastotilanne voi vaikuttaa siihen, onko heillä lähettää meille tilaamaamme tuotetta. Tämän vuoksi emme ikävä kyllä pysty antamaan tarkkaa ajankohtaa sille, koska jokin tietty tuote on jälleen saatavilla. Näet tuotteen verkkosivuillamme aina kun olemme saaneet varastoomme täydennystä.  

Mitä tuotemerkkejä valikoimaanne kuuluu ja ovatko tuotteet aitoja?

Hajuvesi.fi on luotettava ja turvallinen kosmetiikan verkkokauppa, jonka valikoimasta löydät satoja tuotemerkkejä. Valikoimaamme kuuluvat paitsi hajuvedet, mutta myös ihonhoitotuotteet, meikit ja hiustuotteet. Olemme tuotemerkkien virallinen jälleenmyyjä. Tilatessasi meiltä voit aina olla varma, että ostamasi tuotteet ovat aitoja.

Jos tarvitset apua sopivien tuotteiden valinnassa tai et esimerkiksi löydä kaipaamaasi tuotetta sivustoltamme, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi), niin autamme sinua.

Minulla on kysyttävää tuotteen käytöstä tai sen ainesosista.

Jos et löydä verkkosivultamme tarvitsemaasi tietoa tai haluat lisätietoja myymistämme tuotteista, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@hajuvesi.fi). Pyrimme vastaamaan yhteydenottoihin arkisin vuorokaudessa ja varmistamaan, että saat etsimäsi tiedon.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.
Parfym.se
Ostoskori (0) Ostoskori (0)

Ilmainen toimitus 49€ tilauksiin!